iHerb szerzemények: kókuszolaj & édesmandula olaj

Életemben először rendeltem az iHerb.com-ról. Mivel már rengeteg drogériás hajápolószert kipróbáltam a száraz, göndör-hullámos fürtjeimre - megyjegyzem hiába -,  így utána néztem mit tudnék még tenni a problémám megoldására. Egy kis kutatgatás után a neten rátaláltam a kókuszolajra. Ódák zengenek a jótékony hatásairól mind elfogyasztva, mind bőrre vagy hajra kenve. Szóval már csak keresni kellett egy helyet, ahol egész jutányos áron juthatok hozzá, így lyukadtam ki az iHerb-en. Tovább nézelődve az oldalon rengeteg olajat találtam ami még ápolhatja a hajam, én az édesmandula olajat választottam.
Nézzük, meg őket részletesebben is!-


Kb. 24°C-ig szilárd halmazállapotú, a kézbe véve folyóssá válik.
A Nature's Way kókuszolaj ($10.07):
  • organikus, extra szűz, finomítatlan, fehérítetlen, nem gén-kezelt kókuszból nyert, hexán kezeléstől mentes, nem hidrogénezett, transzzsír mentes
  • tökéletes bőr és hajápoló
  • étkezési célokra is megfelelő: adható smoothie-hoz, kenhető kenyérre
  • légy kreatív, használd amire csak szeretnéd!
Én hajpakolásként, illetve vízzel elkeverve kifésülő sprayként tervezem használni. Aztán majd meglátjuk mi másra fogom még kipróbálni.

Praktikus pattintós adagoló.
Now Solutions édesmandula olaj ($3.18):
  • nem tartalmaz vegyszereket és szintetikus összetevőket
  • használható arcbőrre, a test egészére, masszázsolajként, hajra, adható fürdővízbe.
Elegem van a szilikonos hajvégápolókból, ezt szeretném felváltani az édesmandula olajjal. 

Mostanában próbálgatom a kevésbé "vegyszerekkel" telepakolt samponokat, balzsamokat is. Ha rátalálok a tökéletes termékekre, akkor biztos írni fogok róluk és az általam tapasztalt hatásokról az olajokkal kapcsolatban.

További szép napot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése