Vélemény: Tonymoly - Floria Whitening Mask Sheet

A GET IT BEAUTY c. koreai műsor ajánlásával.
Már jó ideje az egyik arcápolási kedvencem a sheet mask, azaz magyarosan fátyol maszk. Már sok márkától próbáltam ilyesfajta terméket: Nature Republic, Missha, Etude House, Beauty Friends...stb.
Ezúttal a Tonymoly arcfehérítő maszkját próbáltam ki. Ezelőtt csak egy hidratálókrémet használtam a ettől a márkától, az sem volt rossz. 


Nem igazán találtam róla hivatalosabb leírást, de maga a Floria termékcsalád gombu tea és gyöngy kivonatot tartalmaz, illetve fehér vízililiom komplexet. Intenzíven hidratál, és a 4D systemnek köszönhetően garantáltan világosítja a bőrt. Állítólag.

Használata:
  1. Ez nem kötelező, de én szeretem betenni a hűtőbe pár percre a maszkot, persze még csomagolásban. Így igazán felfrissít.
  2. Este szoktam feltenni hidratálókrém helyett, egy alapos tisztítás és tonizálás után.
  3. Felszakítjuk a csomagolást, felhelyezzük a kialakított "lepedőt" és 10-20 percig rajta hagyjuk a bőrön. 
  4. Miután eltávolítottuk a maszkot, az arcon maradt eszenciát masszírozzuk bele a bőrbe.
  5. Élvezzük a pihe-puha bőrünket. :)
Én nem sok különbséget vettem észre az eddig használt sheet maszkjaim, és a Tonymoly terméke között. Jó tulajdonsága viszont, hogy nem ragacsos, és sajnos már volt dolgom ilyennel. Világosító hatásáról nem tudok túl sokat mondani, hiszen nem használok más "fehérítő" készítményt, és gondolom ilyenekkel igazán effektív. Van néhány sötétebb apró folt az orcáimon, talán picit reggelre halványított rajtuk. Összességében viszont üdébb és egységesebb lett a bőröm, de ezeket inkább átmeneti eredményként könyvelem el. Számomra csak egy jól hidratáló maszk és nem is várok többet.

Újravenném?
Ha választanom kéne, akkor nem egy világosító tulajdonságú, hanem mondjuk egy gránátalmás Etude House maszkot vennék. Nem valószínű, hogy a jövőben újra veszem, de ettől független jól teljesített.

Honnan szereztem be és mennyiért?
Aukción $1.29 (kb. 290 Ft).

Még vár rám jó pár maszkocska amit ki kell próbáljak. Még korábban ajándékba kaptam egy Tonymoly-s szettet és egy Etude House ginzengeset.


Tonymoly - Changing U Magic Mask: fekete gyöngy, zöld alma, hialuronsav, méhpempő teafa, vörösbor, madárfészek (?!).

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése